niedziela, 6 listopada 2011

Idziemy pofrisbować ?

To pytanie zawsze zadaje mój pies w sobotę rano. Jakby wiedział, że jest właśnie sobota i zbliża się nasz trening. Ale w tę sobotę trening odbył się dopiero o godzinie 16, ponieważ najpierw byliśmy u groomera. Już trochę czasu minęło od naszej ostatniej wizyty, białas zarósł no i liście zaczęły przyczepiać mu się do brzucha, firanki a w najgorszym przypadku do głowy. Dlatego za moją radą zostały usunięte włosy z brzucha ( ale firanka jest ) bo, gdy tylko liść mu się przyczepi zaraz odechciewa mu się biegać co nie jest dla nas korzystne. Skoro nie bierzemy udziału w wystawach nie liczy się czy ma włosy na brzuchu czy nie. Czekamy z niecierpliwieniem aż będzie szorstki ^^. Do tego czasu dzielnie walczymy z wyczesywaniem błota z firanki bo z grzbietem nie ma najmniejszego problemu. W dodatku zostałam z Amoorem na zabiegu, ale chyba pierwszy i ostatni raz. Był niegrzeczny jak mnie widział chciał do mnie iść.. I odkryłam jak to się dzieje, że Białas tak nieziemsko pachnie po trymowaniu.. Do kąpieli pani groomer używa szamponów i odżywek z firmy Oster które nieziemsko pachną. I mogę z całym sercem polecić ten salon! Nic nie jest robione pod niewiedzą klienta (np. pies miał być trymowany a jest strzyżony), pani groomer chce abyśmy zostali przy zabiegu a wtedy wszystko nam tłumaczy i pyta się czy chcemy, aby pies wyglądał tak czy inaczej, jest miła atmosfera. A tu link do salonu : http://daffi.stargard.com.pl/index.html . W dodatku dowiedziałam się, że jeśli Amoor od początku jest trymowany ( a jest ) nie musi nosić ubranka na zimę, ponieważ chroni go podszerstek. O tak : D On by chyba zjadł ubranko a ja nie wyobrażam go sobie ubranego. Co innego Yorki czy Pinczery, one marzną. A teraz trochę o frisbee. Wreszcie nagrałam kolejny filmik!  I pokażę Wam go, a jak : ). Jesteśmy trochę lepsi niż wcześniej i białas nawet łapie dyski w powietrzu. Ma z tym małe problemy ale trenujemy i się nie poddajemy bo to czysta zabawa! A pies jaki szczęśliwy : D Zresztą sami zobaczycie ; ) I jedno zdjęcie z postawy ' wystawowej ' Amoora. Wiem, że jest zła a on jakiś taki nieproporcjonalny, ale nie specjalizuje się w tym. Wolę psie sporty.
SERDECZNE PODZIĘKOWANIA DLA OLI ZA TEN CUDOWNY NAGŁÓWEK : D
JEST ŚWIETNY : )
A WAM JAK SIĘ PODOBA ? ; >








FILMIK :


http://www.youtube.com/watch?v=uTXf1ahedms&feature=feedu

20 komentarzy:

  1. Kocham was<3
    Ślicznie Amoor wygląda,przystojniacha xD
    4 zdjęcie powala :D
    Filmik świetny,znakomicie wam idzie.Amoor ślicznie łapie dysk;)
    Nie ma za co,zrobienie nagłówka dla was to przyjemność.Pozdrawiamy.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagłówek piękny, gratuluje autorce!
    Tsaa ... czwarte zdjęcie jest the best ! <33
    Pozdr' Kaluu ...
    Zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny Amoor:D
    Super mu idzie to frisbee, w ogóle tylko was oglądać ; ) Jak ja bym chciała żeby Makler chciał bawić się plastikowym dyskiem ah.... dobrze, że mam dysk nylonowy to mamy czym się bawić. A potrafi złapać rollera (jak na niego wielki sukces xd) oraz robi jakieś wyskoki za dyskiem kiedy go lekko (minimalnie na prawdę) 'wyrzucę' z ręki, myślę, że może być to klucz do jakichś floaterów. No ale przecież na nylonie daleko nie zajdziemy bo tym dziadostwem się słabo rzuca-jeden podmuch wiatru a dysk już leci we wszystkie strony świata chociaż Makler lubi go gonić.
    Już was widzę na DCDC:D
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh Amoor na 4 zdjęciu wyszedł nieźle ♥ . A w ogóle masz psa - przystojniaka ; ) .
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No bardzo się podoba nagłówek ! ;)
    Śliczny Amoor ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi tez sie podoba nagłówek:)
    filmik swietny, jak ty go nauczyłaś?
    moja wcale nie chce nic przynosic, az sie boję co bedzie jak dojdzie do nas zamówione frisbee;P
    Pozdro dla Amoora:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście nagłówek świetny;)
    Zdjęcia i post,także:)
    Dobrze Wam idzie,oby tak dalej.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne fotki;]
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas, new post;]]

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne fotki i fajny post pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow , jestem pod wrażeniem jak ŚWIETNIE Wam idzie dogfrisbee . Widać że dla Amoora dysk jest już rzeczą nierozłączną ;)
    Jak pięknie jest białas wytrymowany , hoho ;D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za kom.;]]
    ale o coo?? xD
    jak co to pisz do mnie na gg ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. podasz nr. gg?

    u mnie new post. liczę na kom:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh, jak ja bym Was chciała w locie zobaczyć ! To znaczy, nie Ciebie, tylko Amoora XD

    OdpowiedzUsuń
  14. świeeeetne zdjęcia!!
    niestety moje psiaki nie przepadają za frisbee :(
    pogratulować psiaka!!
    pozdrawiam ;)
    __________________________
    caviki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wygląda Amoor : )
    Świetny nagłówek :)
    Zapraszam do mnie ;)
    ( + obser. )

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia :) I super wam idzie frisbee :) Tylko pogratulować ;D Dodaję do ulubionych blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pogratulować frisbee ;D I nagłówka, też. ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny nagłówek i Amor jest śliczny :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas
    http://male-serduszko.blogspot.com/(nowy post).

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post i ogólnie calutki blogg :D
    Słodki psiak :P

    Obserwujemy ?? ;]

    Pozdrawiamy :P

    Zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne fotki :) Podziwiam Cię, masz wielki talent :]

    OdpowiedzUsuń