czwartek, 1 sierpnia 2013

Annówka 2013.

Nie będę pisać, że długo mnie tutaj nie było, bo każdy to widzi. Ale walka o oceny w szkolę nie pozwoliła mi na systematyczne prowadzenie bloga. Ale mam wakacje, obiecuję poprawę i wreszcie nagrywam filmik :) No i w te wakacje plany potoczyły się po naszej myśli i pojechaliśmy na obóz do Annówki na turnus II, który odbył się 17-21.07.2013. Wypad uważam za bardzo udany, nawet bardziej niż udany :D Poznałam super ludzi, i super psy. Z tego miejsca pragnę ich wszystkich pozdrowić a w szczególności Gabi i April, Ole i Milkę, Agnieszkę i Ediego, Monikę i Wigę, Beatę i Oliego, Martynę i Enigmę oraz Justynę i Doti :). Amoor całkiem nieźle radził sobie na torze, trochę gorzej było z posłuszeństwem, ale teraz już wiem nad czym trzeba pracować do następnego obozu. A teraz trochę zdjęć za które serdecznie dziękuję Justynie i Oli.





























W dodatku uwaga, uwaga Amoor i Bryza będą mieć nowego kolegę a jest nim kundel wioskowy pospolity, który dostał imię Herkules :D Urodził się 8 lipca 2013 roku, czyli w moje 17 urodziny. Miał być DONek a jest/będzie kundelek ONko podobny. Matka owczarek niemiecki a ojciec nieznany. Mam nadzieję, że wyrośnie z niego super agilitowo-frisbowa torpedka :D



8 komentarzy:

  1. Zazdroszczę obozu w Annówce ! Widać Amoor świetnie sobie radził na torze.życzymy powodzenia w dalszym amoorowym agilitowaniu :)
    A szczeniaczek cudowny. Na pewno wyrośnie z niego świetny sportowiec

    OdpowiedzUsuń
  2. macie filmik z obozu? :D
    Trzymamy kciuki za rozwój malucha!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wimiziaj ADOLFA ode mnie!! :)
    Powodzenia ze szczeniaczkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że już jesteście, z powrotem :)
    Widać, że było bosko, ba, musiało być bosko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super , że znowu jesteście ! :)
    Obóz widać był świetny :D i Amoor też . :)
    Z Herkulesa na pewno wyrośnie super pies ! :D
    No to czekaamy na filmik .

    OdpowiedzUsuń
  6. My już niedługo również jedziemy do Annówki :D
    Powodzenia z małym, ciekawe co z niego wyrośnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia <3
    Widać że Amoor lubi agilitować :)
    Herkules jest prześliczny :D

    Powodzenia z dwójką rozrabiaków :D

    Zapraszam do komentowania mojego bloga :)
    http://westietime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia ze szczeniakiem (:

    OdpowiedzUsuń