poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Dlaczego akurat West ?

W dzisiejszym poście chce napisać dlaczego właśnie rasa West Highland White Terrier tak mnie zafascynowała . Po pierwsze : Jest to pies , który ma białe umaszczenie . Jest to dla niektórych problem , lecz dla mnie nie . Uwielbiam białe psy . Po drugie : to taki kieszonkowy wulkan energii . Chcąc nie chcąc musisz z nim wyjść i choć godzinkę się z nim przejść na dłuższy spacerek aby się wybiegał . Dzięki temu mniej przesiaduje na komputerze . Po trzecie : uwielbiam psy z charakterkiem . Które umieją postawić na swoim i , że tak powiem wiedzą co chcą od życia ; ) . Po czwarte : to w końcu Terrier a ja kocham tą grupę FCI ( III Grupa FCI , Sekcja 2 Terriery Małe ) . Po piąte : są to śliczne psy . Wybierając psa zbytnio nie kierowałam się wyglądam patrzyłam najpierw na charakter . Po szóste : musiał być to pies mały i długowieczny a Westy żyją średnio 15 lat . Podsumowując jeśli szukasz przyjaciela , który będzie ci oddany przez całe swoje psie życie i będziesz mógł zapewnić mu dużo ruchu i ciągłych atrakcji a w dodatku kochasz białe terriery to właśnie West Highland White Terrier jest psem dla Ciebie . 





5 komentarzy:

  1. Jaki on śliczny i ciekawie napisany post .

    Piękne zdjęcia . BU$$KA dla NIEGO :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Pinczax :)
    Ciekawie napisany post . Napisz kolejną notkę :)
    Już nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe posty, Amor jest super.
    Zapraszam na mój blog: www.staffordshire-bulterier-hira.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super to napisałaś.
    Sliczne fotki i psiak.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w sumie lubię każde psiaki i jak dla mnie są kochane wszystkie. Tym bardziej, że mój pupil bardzo lubi jak zajmuje się nim na co dzień. Dlatego kupiłem ze sklepu groomerskiego https://sklep.germapol.pl/ fajne zestawy kosmetyków których na co dzień używam.

    OdpowiedzUsuń