poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Ulubione zajęcia Amoora .

Jak każdy pies , Amoor ma swoje ulubione zajęcia i takie których nie lubi wykonywać . Chyba nie dziwne jest to , że lubi on ruch . Kocha biegać po polach , ganiać za kotem . A za niedługo zaczniemy ćwiczyć Agility . Mój milusinski uwielbia być w centrum uwagi . Gdy tylko idę się z nim na spacer musi do każdego podejść , żeby wybrany przez niego ' cel ' go pogłaskał lub się nim zainteresował . A jak zacznie go chwalić to pies jest w siódmym niebie ! Trochę mnie to denerwuje , ponieważ nie chce mi się stawać co 2 sekundy i tłumaczyć ludziom jaka to rasa ( zazwyczaj gdy powiem całą nazwę patrzą na mnie jak na idiotkę ) , jak ma na imię , ile ma lat , jak duży urośnie itp . Lecz nie skronie mojego psa od ludzi tylko spokojnie odpowiadam na wszystkie pytania i słucham o ich pupilu . Choć dzięki temu zainteresowaniu , zainteresowało się mną i moim psem dwoje chłopaków : D . Do ulubionych zajęć Amoora należy także przesiadywanie na balkonie i patrzenie jak ludzie chodzą chodnikiem . Często , gdy zobaczy kogoś znajomego , którego polubił szczeka na niego i czeka , aż się odezwie . Chyba dość już o tym co lubi , teraz trochę to czego nie toleruje . Nie znosi czesania . gdy tylko zobaczy , że biorę szczotkę zwiewa gdzie pieprz rośnie i muszę ganiać go po całym domu a gdy w końcu go złapie wyrywa się tak , że z pomocą musi mi przyjść starszy brat . Jednak nawet we dwoje jest nam bardzo ciężko go uczesać . Drugą rzeczą której nie lubi jest kąpiel , choć powoli się przekonuje . Jednak tylko czeka aż się odwrócę żeby nawiać z wanny . A no i oczywiście mój pies nie lubi robić siu-siu na dworze . Robi jak już serio musi . Co mnie strasznie irytuje . .




4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe opowieści . A nauczenia siusiu na dworze to jeszcze spora droga :)

    On jest taki śliczny a to drugie foto BOSKIE :)

    Dzięki niemu polubiłam tą rase :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo :) Amoor jest po prostu boski ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodkie zdj. Amoora ! ^^

    OdpowiedzUsuń