piątek, 23 listopada 2012

Mielno 18.11.2012

Tak jak w tytule. W niedziele odbyła się wystawa w Mielnie. Ostatnia wystawa w tym sezonie, więc taka zakończeniowo sezonowa. Jechałam z myślą żeby była tylko pani Marta i Rozalia... No i na szczęście były. I postanowiłam, że Rozalia ( Wolf-gang ) będzie mamusią mego nowego szczylka! A więc postanowione, że będzie to piękna suka Owczarka Niemieckiego Długowłosego. Bardzo się cieszę bo Rozalia jest piękna, a hodowla pani Marty jest prowadzona z pasją a nie dla pieniędzy. Tatą ma być jakiś interchampion z Niemiec, ale to jeszcze czas na to bo mała ma dopiero 10 miesięcy, ale warto czekać. No i na wystawę zabrałam Amoora specjalnie dla pani Marty bo ona wprost uwielbia WHWT. Amoor zachowywał się b.dobrze. Nie zaczepiał innych psów tylko grzecznie się obwąchiwał.Śmieszne jest to, że bał sie chihuahua i charcika włoskiego a Amstaff, Cane Corso czy Pitbull byli jego najlepszymi przyjaciółmi. I nawet bawił z panią Martą, ale miał uciechę! Musimy kupić sobie taką fajną pałkę, bo młody fajnie się nią bawił. W dodatku Rita na wystawie wypadła świetnie! Pierwsza lokata i ocena doskonała! Jeszcze tylko psychotesty i zakładamy hodowlę. Jak tylko założę stronę dam Wam znać. Młodego Prezentera zawaliłam przez moją głupotę, ale trudno. Następnym razem wystąpię z Demonem ( Sony z klanu Prajzendanca ) i powinno być lepiej. W dodatku kupiłam Amoorowi obrożę łańcuszkową do ćwiczeń obedience. Tak, tak nowy sport. W zimę nie chce mi się rozkładać toru to będziemy ćwiczyć obi. Gdzie teraz będzie można nas spotkać na wystawie? Jeszcze dokładnie nie wiem... Na pewno Szczecin i Gorzów Wlkp. a o reszcie dam znać :)



















Rozalia <3



Demonek <3


11 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia.Faktycznie matka piękna i wygląda na bardzo inteligentną i zapewne taka jest.
    Pozdrawiamy,Asia&Majlo

    OdpowiedzUsuń
  2. no to super! :)
    Piękne zdjęcia a Rozalia przeurocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia:D widać, że na wystawie było wiele cudownych psów c:

    OdpowiedzUsuń
  4. DONek... moje marzenie.
    Trzymam kciuki, aby szczylek faktycznie do Ciebie trafił (nigdy przecież nic nie wiadomo). :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! powodzenia w prowadzeniu hodowli! :> Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  6. To cudownie !!!
    Piękne zdjecia =)
    Wszytkie psiaki są przecudne=)

    Pozdrawiam Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie to wszystko śliczne <3
    No to gratuluję ! Też uważam , że warto czekać :)
    A bierzesz do Szczecina Amoorka ? :D
    Powodzenia w Obi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka szkoda że mnie nie było ;c
    Ach Rozalia <3 Trzymamy kciuki w obi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta Rozalia! Inne psiaki też śliczne :P
    Ale Ci fajnie, skoro chcesz mieć owczarka to pewnie, że warto czekać. Życzę powodzenia w obi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda,że tak mało zdjęć!
    Szkoda, że nasz wyjazd nie wypalił
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń